10.10.10

Bonnie Tyler a J. Blunt remixx

Díky široký za přiblížení nám zajímavého fenoménu "litteral version" písní. Dovolil jsem si nabourat tvůj post hlavně proto, abych ti nastínil kouzlo klikacího linku jako je tento: Bonnie Tyler. Ale taky abych se vyznal z lásky k jamesovi bluntovi. Je tak sladký.. sem s ním v životě neviděl klip..jen slycham v nakupních centrech a jinde jeho tklivé písně a i když se za to stydím, chvěji se při nich po těle jak patnáctiletá dívka... snad za to může ten jeho hlas a primitivní angličtina.

No ale k věci: sledoval jsem linii, na kterou jsi nás navedl a našel jsem litteral version Bluntovi tklivé písně, která mě pobavila snad jeste vic jak ty Bonnie. Ale především jsem prvně uviděl ten jeho klip... boha! Může být něco sladšejšího? Něco prvoplánově cukrkandlovějšího? Vždyť i ty holky si musí připadat jako.. jako... jako by je někdo zneužíval. No prostě, je tohle vůbec možné? Něco tak suprového, něco tak vkusně nevkusného?!

Odkaz na Blunta před tím: zde, a potom: zde

1 komentář:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Ti hekři jsou dneska už všude... hekli dlouhého nick a nabourali se jím do mého uploadu, bastardi! A hekli i Blunta. No ale je vidět, že jsou to amatéři, v téhle verzi je to směšné.