16.02.09

Puntík slaví 100!

Vezmu-li to kolem a kolem, shora a dolů, plus mínus, autobus, vlak a trojlebus, desetinná čárka tam, desetinná čárka sem, tak s jistými většími či menšími nepřesnostmi a zaokrouhleními vyčtu:
... že plstím skoro 1 rok...
... že na Fleru vystavuji něco kolem 200 dní...
... že si mě tu "oblíbilo" plus mínus 400 lidí...
... že mě kladně ohodnotilo téměř 60 lidí...
... a že... na puntík přesně právě dnes prodal se mi 100. výrobek!
A protože bych 11. července 2008, kdy jsem se na Fler zaregistrovala, v životě nevěřila, že se dostanu k takovým počtům, mám chuť skákat, jásat, vískat, pískat a prostě slavit!
Nejdřív bouchnu šampáňo s mými výrobky....
























První vykřičník ještě kdysi na konci července minulého roku mi skoro zastavil srdeční tep. Balila jsem balíček asi dvě hodiny a strašně si dávala záležet, abych to zabalila jaksepatří krásně. Patřil do mé námořnické kolekce, z které se mi prodaly nakonec všechny výrobky a na kterou směřovala také má první vyžádaná zakázka na přání.























Systém ručně vyráběných krabiček na míru výrobku si držím doteď, i když pravda dříve bývaly barevnější a různorodější...





















Proces výroby krabičky a balení jsem cvikem trochu urychlila, ale stále je to poměrně dlouhá práce. Protože si červených vykřičníků pořád moc vážím a mám z nich velkou radost, nedokázala jsem přejít k méně pracnému a jednoduššímu způsobu balení. Tak jsem zvolila jinou strategii. Tedy spíše naopak. Ona si zvolila mě. Vyrábím čím dál náročnější výrobky. Mohu se na nich lépe vyřádit, vymýšlet a zkoušet nové. Zároveň to má i výhodu při balení, namísto tří balení levných výrobků, balím jen jednou dražší. A neprodá se také toho tolik, což je zhlediska "prodeje" nevýhoda, zhlediska balení i tvořivého vydovádění výhoda.




















Nakonec jsem zakotvila u jednotného stylu. Černá krabička ovázaná tylovou bílou stuhou.














A na závěr ještě můj nejslavnější výrobek pojmenovaný podle zančky puntík. Puntíky:


4 komentáře:

princezna řekl(a)...

Je to nádhera. Jsem ve velkém pokušení také si něco objednat; nejsem totiž příliš dobrou plstičkou.Závidím, a to je hříšné, jdu raději pracovat.

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Jsi prostě úžasná, tvá kariéra, zachycena, mne dojala. Chtěl bych od tebe uplstit bambuli.

dlouhý řekl(a)...

no puňťo, to tedy je úspěch. Ale všichni jsme ho očekávali. Teď je už jen třeba úspěch zmnožit geometrickou řadou přímo do nebes.... vlastní salon, butik, obchod, agenturu, studio, pobočky, dceřiné firmy, internetové obchody a nakonec samozřejmě továrnu.

ale o tom sem mluvil již vícekrát a ty stále vytrváváš ve slonové věži jakýchsi ideálů.. že prý originály a kdovíco...

já říkám: masová výroba!

Anonymní řekl(a)...

Kdepak, nač zatěžovat svět a Zemi další masovou výrobou... A navíc, já nepotřebuju miliardy.. A se klidně spokojím s milióny.