21.05.09

zkouska

7 komentářů:

ZáMek řekl(a)...

Ohóó! Takřka dosud, až na drobné přestupky, záměrně neposkvrněna od kafe, jsem si nyní tedy poprvé usrkla... Ještě nedopila, ale dokud je to horké, tak...
1. Naprosto výborná čtečka. Dokonalá. Mejkuje z toho plnohodnotný časopis hodný toho názvu a hodný 21. století, století internetu.
2. Nebyl by to býval byl, podle mého skromného laického názoru, takový plnohodnotný časopis, jakým zakrátko (po důkladné korektuře) bude, bez prvotřídního grafického zpracování. Své čerstvé opařené dojmy z grafického designu bych shrnula asi takto - decentní jak se k literárnímu časopisu hodí, čistý - jak jen lze očekávat u intelektuálních ambicí, ale hlavně neotřelý, sympaticky zabarvený, distingovaně nevázaný, citlivě vyšmajchlovaný... Mj. oceňuji také černý lógr, tahle inverze mě baví.
3. Oceňuji rovněž práci šéfredaktora. A to velmi. A to ne z toho důvodu, že to byla práce na úkor plánování a zařizování jeho důležitého životního kroku, jakož i následné cesty z něj vycházející, jakož i na úkor péče o ženský nyní již závazek a o malý psí závazek, jakož i na úkor potřeb domácích, pracovních aj. ani nemluvě. (Tuhle část jsem si neupřela takto zevrubně rozvést...). Oceňuji navzdory úkorům čistě objektivně po shlédnutí obsahu a práce za ním stojící, po přečtení daných článků a po jejich zhodnocení - coby velmi čtivé, velmi talentované a velmi zdařilé. Takže nebyl by to býval byl takový plnohodnotný časopis, jakým jistě po opravení těch hrozných hrubek bude, nebýt působení organizéra a působení autora v jedné osobě.

Tož bravo! A těším se na finální verzi, budu propagovat, kudy půjdu (já i puntík).

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Děkuji ti za slova lásky a obdivu, milá choti. Děkuji rovněž nezmezně pracovitému dlouhému, který umožnil, že tu teď společně stojíme.

ZáMek řekl(a)...

Popravdě řečeno... můj milý choti, proč jsi se do takového projektu nechal naverbovat a ujal se jej Ty, to chápu, jelikož Tě již nějaký pátek znám.. a chápu... ale co vedlo nebohého dlouhého, že tak ochotně dal všanc svůj drahý čas a profesní um, to je mi záhadou... Nicméně výsledek by bez něj takový nebyl býval by ani náhodou jak víme..

dlouhý řekl(a)...

Ahojte kámové.
tedy prvně děkuji za chválu. JSTE NASI MILACKOVE

Jinak, zas tak dokonalé to není. Dokonalosti hodlám dosáhnout až nekdy jindy, ale na druhou stranu se mi to líbí, to ano. a rád se na to koukám :)

Dal jsem se do výroby pdf časopisu proto, že jsem o tom přemýšlel (malinko) už delší dobu. Chtelo se mi delat nejaky umelecky neotřelý projekt. Vyzkoušet si trochu toho alternativního zlomu.. i když bystrozraký poprávu naznačuje, že to zase až taková avantgarda není.... vlastně skoro vůbec.

Vytváření pdf časopisů je snaha o osvěžení toho mojeho komercí zkostnatělého přemýšlení.

ZáMek řekl(a)...

Vždy je co zlepšovat, ale já osobně (i když pravda příliš jsem se tomu nevěnovala) jsem v českém rybníčku podobně zdařilý, či lépe řečeno slibný časopis tohoto typu zatím neviděla...

Tož to mě nenapadlo.. vyvážení komercí zaprodané duše umělcově nekomerčním projektem, to chápu!

Mmchdm - tuhle tuhle středu jsem jela vlakem, nic netuše, a naproti mě si sedla slečna pevných, i když vnadných a výraznějších tvarů, obličeje ne úplně oduševnělého, ale docela sympatického, a vytahovala něco z batůžku, okem šmíravým jsem si zprvu myslela, že se jedná o ELLE - vzápětí ale formát mi to vyvrátil a v dalším vzápětí jsem odhalila titul onoho magazínu. FIT STYL. Ano, prosím. Poprvé jsem viděla tento časopis v terénu a poprvé jsem viděla "čtenářku" tohoto časopisu.

dlouhý řekl(a)...

néé? opravdu? to je supr..takových lidí na světě mnoho není. Já to štěstí neměl. ALe z doslechu jsem slyšel o několika málo podobných zážitcích několika kolegů.. člověka s fitem viděli už aspon 3. Žena s RAZ byla proti tomu viděna jen jediná. Až zámku uvidiš důchodkyni s raz, to bude teprve BINGO

ZáMek řekl(a)...

Dobře, zaměřím se na ně! Jak zahlédnu důchodkyni u trafiky nebo šahat do příruční kabelky oním známým hmatem časopiso vytahovacím, tak hned zbystřím...