04.09.08

Jak se žije na Hromádce






Tak už bydlíme. Bydlíme čile, hbitě, divě, ale bez netu... Jestli my to přežijeme... Jestli to přežijeme, vložíme sem reportáž psanou na Hromádce.

5 komentářů:

dlouhý řekl(a)...

No neuvěřitelné!

Podíval jsem se po dlouhé době na vyhnanství, a s radostí jsem si prohlédl širokého a zámkův vzkaz z nového bytu.

Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem se před chvilkou vrátil! Co nevidím! Ty bestie z ban-comic-sans! Vtrhly i do vyhnanství! Do jediného útočiště nechtěných. Vtrhly pirátsky do naší oázy míru a poničili podled z nového bytu našich nejmilejších přátel.

Opravdu nevím, jaké mají ponětí tito lidé bez úcty k čemukoli.. k třeba i těm nejzákladnějším zásadám internetové etiky! No prostě hnus!

Anonymní řekl(a)...

No fuj teda! Taková roztomilá umělecky hodnotná pohlednice a takto zavirovaná! Hanba! Pošleme za trest další :oP

Anonymní řekl(a)...

(a mně tak trvalo než jsem tento font v záplavě fontů u sebe našla, pač jsem zapomněla, jak se jmenuje, třikrát hanba!)

Anonymní řekl(a)...

Trocha barvy to spraví...

dlouhý řekl(a)...

zámku mám radost, že jsi se dokázal tak obratně tomu výpadu postavit. Paráda.

Dali jsme všem alespoň jasný signál: Vyhnanství si s vé vyhnance umí ochránit!