25.09.08

Reportáž psaná na Hromádce... (Fotoreportáž focená na Hromádce)





































10 komentářů:

dlouhý řekl(a)...

No krásně na té hromádce žijete. Procházel jsem reportáží pomalu apostupně a atak to taky vezmu postupně:

ta pračka by mne zajímala. Bojím se totiž, že bez pračky se žít nedá a že taky neakou koupim.. Počítám, že jste (zámku i ty široký) touhle dobou odborníky na pračky, značky, technologie atd. by mne to zajimalo

dále moc chválím večeři. Taková krásně prostá, upřimná ;)

A nakonec ŠOK. Vy uz mate psa?.. no tak jake sou okolnosti a podrobnosti? Co curaci disciplina, co rodokmen?

Anonymní řekl(a)...

Pračku máme AEG vrchní plnění (jiná by se nám do pidikoupelky nevešla)... a já jsem s ní moc spokojená zatím.. vybíral jí Široký, jakože všecky naše spotřebiče (žehličku, varnou konvici, tiskárnu - ano ta není zachycená, ale ten můj frňousek jí "nutně" potřeboval (což je jako fakt, do práce musí tisknout, ale mohla chvilu počkat a tisknout se u našich...)... takže veškeré technické dotazy směřovat na ně - já jen můžu potvrdit, že pračka pere (sama), žehlička žehlí (s mou pomocí) a konvice ohřívá (taky úplně sama!!) a jsou moc fajn.

Děkuji za pochvalu večeře, byla to moje první čočka v životě ;o) ... tak proto jsem to tak děsně fotila ehm...

No a péska máme od úterý... a disciplíny vzhledem k šílenému pracovnímu vytížení Širokého jsem se ujala já, dneska čůral jednou venku, jednou doma donesený na "toaletu", jednou vedle toalety sám od sebe a jednou na toaletě sám od sebe... je to šikovnej kluk.. to pude ;o)
Rodokmen má lovecký, původ výborný, ale nemá jej doložený... Bude z něj fousek lovec...

Anonymní řekl(a)...

A slyšela jsem, že Dlouhý s princeznou máte před sebou 2. dovolenou v Jugoslávii? My to vzali obráceně - nejdřív pračka na splátky, pak nemanželský pes, pak svatba, manželské dítě a pak 1. dovolená v Jugoslávii... Letos mě Široký nevyvezl ani na nějaký jednodenní hrad.. Budem Vám ji s Bertíkem upřímně závidět - měli byste si pořídit pořádný foťák, takovéhle zážitky budou jen jednou!

dlouhý řekl(a)...

No ano... dovolená je to, co nás trápí. Vyhlédli jsme si včera zájezd na lástíky.cz... zadali do systému a od té doby marně čekáme na nějaký ohlas. Bojím se, že to asi nevyjde, protože odjíždět se má již zítra.

Sakra, jestli lástíky selžou, budu muset celý zítřek proběhat po ruznych cestovkách a osobně něco na úterý zařídit. Internet zklamal.

Boha, foťák máme...ale klasickej, však víte, kamarádi. Po nějakém namakaném digitálu ovšem toužíme a asi si ho i jednou koupíme...ted nás ale sužuje dovolená a taky peeeekeeelně drahej monitor, co už opravdu hodlam koupit... jmenuje se EIZO CG222W a stojí 25 000..sakra. Půjde na splátky.

dlouhý řekl(a)...

slástíkama sem dnes skončil.. sem napsal, že prdim a sel sem na invia.cz... objednal sem cosi na ostrově RHODOS.... ve městě RHODOS... a hotel se menuje EL GRECO... podle recenzí atd to ma byt nádherné.. a akrásné.. uvidime, děcka...

jinak co se týče života rozdeleného na pětiletky... dnes pračku, zítra dítě, pozítří první dovolená v jugoslávii... tak to mají asi všichni... my s princeznou to mame tak, že dnes dovolena, zitra monitor,pozitri fotak a popozitri vilku u řeky... jen jeste nevime, kolik taková vilka stojí...ale počítáme, že to nemuze byt problém ;)

kdyz clovek hodne dobre plánuje, tak ani nemusí znát hodnotu cíle... nesmí chtít znát jeho hodnotu v Kč.... protože to by si pak treba mohl říci, že na to v životě nevydělá... My s princezmou pouze chodíme a prstem ukazujeme.. k tomu říkáme.. tohle bude jednou naše

mimochod. bystrozraky rikal, že tu snad nejaky životní plán rozrýsovaný do jednotlivých let vyvěsí.. uvidime

Anonymní řekl(a)...

Rhodos zní skvěle! Ach, Řecko... A El Greco byl génius, tak i stejnojmenný hotel bude nepochybně geniální.

Já Řecko miluji kvůli filmu Ukradli torzo Jupitera, velmi kvalitní velkoformátový artsnímek... Ale nikdy jsem tam nebyla

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Přeji příjemné řecko. Kéž je Vám voda teplá.

dlouhý řekl(a)...

tak nic nebude..podelana cestovka nám nebyla schopna dodat zájezd nasich snu.. pry plno..krom toho je vsude na princeznu vsude zima..coz je tedy asi pravda, zvlast, kdyz se chce nekdo u moze hlavne koupat...

Anonymní řekl(a)...

achjo, to je pech.. ale tak co moře... v moři je jen slaná voda a žahavé medůzy.. chce to poznávačku... krajiny, památek, jídla, lidí.. a ta je lepší v chladnějším počasí než ve vedru! Na to je podzim jak dělanej, no ne!!!

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Tak leťte do tasmánie! Našel jsem supr zájezd na 11 dní, s letenkou bez jídla pro oba dohromady jen 51 tisíc.