23.11.08

Žena na vavřínu

Jistě jste si mnohokrát při Jáčiných zpěvech u kytary bez táboráku řílali a říkaly, jak asi vypadá zárodek folkového génia, jak začínal Nohavica, jestli si Kryl ve dvanácti začal zpívat s kytarou "Zato stříhám svýho lva..." nebo hned v počátcích tito géniové plodili šlágry, zvládnuté jak pěvecky, tak textově a hudebně. Tato otázka mne trpce týrala ve světě dnešního internetu, čímž se plynule přesouváme k tomu, že jsem začal hledat zárodečné české folkaře na youtube. A našel jsem poklad. Ano. Trpký poklad ženského údělu folkového. Jehňátko sotva líhnoucí se. Jistě pochopíte, že nechci, aby tento objev byl někým jiným zopakován a tak jsem skladbu z youtube vyjmul a nahrál ji sem, aby tak zmizela jasná stopa. Brzy přinesu další díl.

2 komentáře:

dlouhý řekl(a)...

no tedy, tahle holka to daleko dotáhne.. stejne si ale myslím, že ve skutečnosti je tím nadějným folkařem a básníkem zámek. Zámku, opravdu krásný kus umění.

Anonymní řekl(a)...

Kdepak, já to nejsem! Široký je na školení, tak na pokračování bude nutné si počkat nejdříve do středečního večera...