27.11.08

Sama na louce

Jak jsem slíbil, tak jsem dodržel. Odhaluji druhý dosud nalezený kousek - patrně od stejné autorky. Nasvědčuje tomu více detektivních faktorů, ale těmito profesionálními detaily Vás nebudu zatěžovat. Nuže bez hloubějších okolků...




???? kdo to je? čí to je ruka, tričko, čí to je byt????

10 komentářů:

dlouhý řekl(a)...

no tak toto je tedy ale už opravdový hit.. prostě trhák. Skoda, že nemá ta jistě nádherná mladá hvězda odvahu, ODVAHU ukazat nam svou tvář. Kdo to jen je?... teorii, že se jedná o širokého počítačově modulovaný hlas jsem zavrhl. Ale přesto...

Je to na pátrání

dlouhý řekl(a)...

tak jsem mocí adminovskou trochu naboural váš post... protože tohle tajemství záhadné zpěvačky je třeba rozlousknout... vidíme skrýnšot jednoho místa ve videu... no.. tak... co to má být?.... v ochablé svalovině ruky poznávám širokého ruku.... Ale je tomu opravdu tak?

dále mě napadá, že text, který umělkyně zpívá je profi vysázený... tedy se jedná o přejatý text, protože na folkařky, co si umí své texty graficky navýši upravit, nevěřím. Tedy přejatý text... odkud.. PRINCEZNO pomož.

Anonymní řekl(a)...

Páni, tady jde na to někdo detektivně... A deduktivně. Tedy induktivně. No bravo!

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Kam až mé básnické znalosti sahají, netroufl bych si určit autora těchto trpkých textů. Anylýza screenshotu je ovšem velice nabíle dni. Z kosmonautiky toho moc neznám, ale to, co je za onou rukou a papírem s textem mi velice připomíná kokpit ruských vesmírných lodí, přesněji tu část, kde sedává druhýj piljot. Tomu napovídá i fakt, že texty jsou zjevně slovanského původu.

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Jinak souhlasím, že je to prima nadějné. Hlavně ta hudba je velice vyspělá, řekl bych, ale ty texty... Nejsou špatné, jsou docela fajn, ale upřímně, dokázal bych napsat lepší...

princezna řekl(a)...

Jo, Široký, to je básník. Před týdnem mi ukázal pár svých veršů, prý jako návrh textu na jeho letošní PF. Málem jsem se počůrala smíchy, což mi přišlo vhod, protože jsem poslední dobou spíš v prdeli než v euforii a nepomáhají ani stylové doplňky pro kočku... To je také důvod, proč jsem se zde takovou dobu vůbec neangažovala, ale...
...Ale včera jsem si promluvila se svou paní doktorkou psychiatričkou a ona mi dala krabičku antixiolitik. Prý když mi bude špatně, můžu si brát jeden prášek denně. Dneska jsem si dala svůj první, funguje to skvěle. Sláva psychofarmakům!
Vím, že očekáváte, kdy už se konečně vyjádřím k té folkařce,
ale já nemůžu. Její plakající hlas, tklivé tóny pianina a melancholický text... je to celé příliš dojímavé a já jsem celá přecitlivělá, a neustále se to zhoršuje,proto nemůžu o takových věcech psát.Nenuťte mně, dojímá mě to až k smrti.

dlouhý řekl(a)...

Ano princezna..to je kočka, to je hvězda,,, jen si plete dlouhého se širokým :)

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Děkuji princezně za vyčerpávající poslech i odpověď. Přislíbil jsem poodhalit něco málo z tajemství, která dotyčnou folkařku zahalují. V detektivním pátrání nejsem zatím příliš daleko, jeden z jeho prvních plodů vám ale mohu nabídnout právě teď. Dotyčná folkařka se jmenuje Veronika Špačková.

dlouhý řekl(a)...

No to není zrovna osvětlující.. pokousel jsem se chvili z pismen V. Spackove složit jméno někoho známého, ale bezúspěšně... kruci

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Odečteč od pořadí každého písmena ve jméně v abecedě jeho obrácenou hodnotu, změněnou o tři a dosadíš toto písmeno, nemůže ti vyjít nic jiného než Valerie Zavadská.