08.12.08

Firma, která nám všem vydělá na vily + jeden nápad na dárek


Tak jsem dnes dělal řízky a napadlo mě, že musíme založit firmu věnující se nakupování dárků. Nemám totiž čas ty věci shánět a stejně jsou na tom i jiní. Vemte si to: boháč si najme firmu, která mu dárky pro jeho blízké VYMYSLÍ, NAKOUPÍ A ZABALÍ. Důraz bych položil na ono VYMYSLÍ. Přeci to je to nejhorší.. že ano.. najít ten pravý dárek, tu pravou věc. Boháč bude muset pouze na webu vyplnit dotazník, kde prozradí něco o člověku, který má být podarován. Do druhého dne pak dostane nabídku několika věcí (setsakra zajímavých a originálních.. případně i nudně tuctových.. to přide na to, co zákazník chce), vybere si a hotovo.

Tak tedy, to je můj dárek pro vás všechny, milí vyhnanci. Dal jsem vám/nám nápad, kterak s konečnou platností a definitivně zbohatnu/neme/nete.

ps: potřeboval bych klepáček na maso... pěstí jde kuřecí sice taky tak nějak vytvarovat, ale nemá to vejšku.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Geniální nápady jsou ty nejjednodušší. Akorát je to jedna z nejtěžších věcí, náplň tohoto geniálního nápadu, aspoň pro mě - dá to dycky takovou fušku, ono VYMYSLET. Ale geniální to je, to jo, taky bych si hned někoho takového najala (být boháč) ;o).

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Na reklamních plakátech by bylo: Že jsou dárky osobní? Přežitek! Vymyslíme je za vás, nakoupíme je za vaše, předáme je za vás. Navíc nám nemusíte nic platit, jako provizi si děláme pouze nárok na protidar od obdarované osoby za rok. Předání provize proběhne zcela v tajnosti, aby vám to nebylo líto a mohli jste se nerušeně věnovat svým vlastním věcem a sobě!

dlouhý řekl(a)...

Ja vim, že uz zacinam s tou lenivostí být až nechutný.. měl bych se vschopit a zacit trochu dospele myslet na blízké... problém je v tom, že zjistuju, že nekteri moji mladsi bratri ocekavaji setsakra vymazlené dárky za spousty prachů, které nejak nejsem pripraven dát.. Kdy zas zacne mládež toužit po knize nebo po cínovém vojáčkovi?

mimochodem.. neznaš zámku nejakou knihu, kterou by mohl tak číst malý š.? Hobiti, Narnie i Harry jsou mimo mísu, protože to uz doma má.

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Já bych mu koupil klasiku. Conana barbara, první díly od Howarda. je to docela dost čtivý a prej ani ne špatně psaný. Pozor ale na ty pozdější díly, to už nepsal on. Já četl Conan bukanýr, což je od bůhví koho a děsně mě to pobavilo.

Anonymní řekl(a)...

Tak tip bych měla, milý dlouhý, co starého dobrého Káju Maříka, hm? Je toho několik svazků, malý š. by to mohl číst hodně dlouho a je to velmi výchovné i zábavné, určitě by mu to neuškodilo. Ha ;o)
Jinak já nevím, já četla Gabru a Málinku a pak hned Alexandra Dumase. Tož i ten by šel no ne. Hobiti, Narnie i Harry mně nějak minuli...

My už jsme téměř vybaveni na všechny, u všech jsme překročili dárkový rozpočet (nikterak velký, leč pro nás i tak maximální), ale co už, a rozhodně preferujeme výchovné dárky, škoda, že pro malého š. nás moudrá kniha nenapadla, tak to musíš za nás dohnat... Školu malého stromu? Nebo sbírku matematických úloh? A hned ještě nějaký životopis Feynmana, ať má kluk jeden nějaký ten vzor a získá třebas někdy nobelovku za matematiku nebo fyziku žejo.
Chystáme výchovný dárek pro velkého Š., pokud ho seženeme a domyslíme...