31.01.09

Bude ze mě bakalářka, už brzy



Vrátila jsem se a slibuji, už vás neopustím (Snad jedině kvůli Espritu; uvidíme).

Poslední dva roky svého života jsem strávila s Jenem Čepem. Zde jsou výsledky mého intimního kontaktu s tímto autorem. Sama jsem se s tím ještě nevyrovnala. Moje věčně pocuchané sebevědomí se vzpírá přijmout vavříny.

9 komentářů:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Milá Kamčo, jsi borka. Tímto slavnostně uznávám, že nejsi žádné béčko. Věřím, že v bádání budeš pokračovat nadále a brzy nám sdělíš o dvojdomoví další šokující informace. Gratuluji!

Anonymní řekl(a)...

JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JÓÓÓÓL!!!! Milá princezno, jsi jednička! To se ví, to víme a teď už to ví i Palackého univerzita v Olomouci! Srdečně gratuluji a přeji úžasné (veselé, řádící, užívací a vůbec děsně bezva) po"zvládlajsemto"vé období!!!

dlouhý řekl(a)...

tak já se taky rozhodně připojuji!!!!!!!!! PARADA! NADHERA!
A hlavně tě princezno vitam zpět doma mezi svými vyhnanci. Vitaj a měj se tu tak hezky, jako si se vždycky měla.


ps: dnes jsme s Princeznou trochu vyhazovali z kopýtka a otevřeli jsme si lahev vína.. no a princezna..... :) no rači ani nebudu povídat ;)

princezna řekl(a)...

říkala jsem si, musím to zveřejnit, co když už nikdy nic takového nenapíšu... a to by mě pak mohlo mrzet i celý život, ... raději jsem se tedy pochválila. Ale vím, že se to nemá.

Navrhuji, aby také Široký zveřejnil své úspěchy, kolik za den například pojistil nejvíce klientů?
A Zámek a Dlouhý a vůbec všichni, jistě by bylo zajímavé seznámit se s fotbalovými úspěchy našeho přítele Bystrozrakého.

dlouhý řekl(a)...

no bystroš by se mohl pochlubit krásnými zraněními z fotbalu.. jeho chození na zápasy je taková promyšlená sebevražda, mám dojem.

jinak já se neskromě chlubím prvně novým komentovacím systémem na vyhnanství (!!!!) a hlavně esprit blogem, který je zatím ve vývoji, ale doufám, že to bude šou:) (viz náš levý sloupek s odkazy)

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Pojistný úspěch bych snad uvedl pět pojištěných za den s celkovou provizí přes 11 tisíc. Nebo kvalifikaci na nejvyšší stupeň pojišťovacího žebříčku, PAEII již v prvním roce, což se naposledy povedlo před padesáti lety jistému obzvláště výřečnému rovněž padesátiletému muži, který chodil pojišťovat odpovědnost rodičů za zlotřilé činy ratolestí přímo na třídn schůzky, kde se vydával za školního inspektora. Třetím úspěchem by se dalo nazvat vybrání mé osoby za třebíč do HiPo prgramu, tedy programu elitních školení pro High Potencial borce. Jako třešničku na dortu bych snad mohl uvésti kvalifikaci v soutěži nováčků na třídenní stáž v Belgii, u našeho majitele KBC, kterýžto úkol z celého regionu brno splnil jsem samojediný, pravda ještě s jakousi paní. Dále s na vrub připisuji rozjetí prodeje produktu na investování většího počtu peněz Triumf Invest, kterýžto se do mého příchodu téměř nedělal.

dlouhý řekl(a)...

no tedy dlouhý!!! Neporozuměl jsem skoro ničemu z tvých úspěchů, ale o to silnějším dojmem to na mne zapůsobilo. Smekám... no a to pojistovani zlobivych deti primo na tridnich schuzkach.. to je nejakej fousatej pojistovackej ftip, ne? :)

Jinak sme dne s princeznou resili, co že to je "fousatý vtip" .. princezna měla za to, že je to nějaký sprostý vtípek vhodný akorát do hospody... jsem jí vysvětlil, že nikoli, že takový vtip by byl "košilatý", kdežto tyhle fousaté vtipy vypráví náš táta... jako že to znamená, že sou fakt starý.

dlouhý řekl(a)...

tady široký...
mimochodem tyhle po ramenech se plácací diskuse si musíme občas zopakovat!

Anonymní řekl(a)...

No, on je Široký děsnej machr, akorát se to moc neví, ale je to tak. A kromě supermozku, který (ač se většinou dokáže soustředit zaráz jen na jediný problém, což želbohu vede k častým domácím roztržkám, ba i domácímu násilí) dokáže vstřebat, pochopit a ještě ke všemu kriticky zhodnotit všechny ekonomické, mikro i makro, finanční, fiskální, inkasní a produktové (o politických nemluvě, neb teď je řeč o pracovních, nikoli volnočasových aktivitách) záležitosti, takže dokáže dobře poradit, neb ví, o čem mluví, tak krom toho, jak jsem řekla na začátku této věty, má též perfektní vystupování (jakož i out-fit), profesionální přístup (tedy put-from-in-out) a empatické sérdce, tudíž je zkrátka ve světě financí a obchodu to těžkej kalibr nambr van, ráže turbo dva tisíce.

Na tomto místě bych se mohla pochlubit zase já schopností tvořit velmi dlouhá souvětí s větami vloženými i vedlejšími, ve kterých čárky nepřebývají a ani, což je jevem běžnějším, nechybějí.

Mimochodem dlouhý, esprit sledujeme a s napětím očekáváme další vývoj, vypadá to velmi slibně.
Zato nový styl komentování nám moc nešmakuje, jak jsme se se širokým již při letmém náhodném domácím setkání na chodbě shodli. Je takové nějaké... nepraktické. (Musí se nahoru na původní článek namísto toho, aby se na něj hezky koukalo a v okýnku maličkém simultánně odpovídalo). Široký pro samou sebechválu (byť byla zcela pravdivá a oprávněná), zapomněl tento náš kritický konsensuální postřeh zmínit.
A propó! Kdy se konečně pochlubíš péefkem? Myslím tím s cifrou 2009?!