30.01.08

A pak že nejsou (vánoce v supermárketu)



Ráno se mi zdálo, že jsem anděl
létám mezi regály
a hledám

prášek, kterým pán nám prádlo prát chtěl,
abychom se krásní zdáli
lebkám.

12 komentářů:

dlouhý řekl(a)...

hodnotná báseň je od širokého. Díky ti široký!

Anonymní řekl(a)...

Taky se mi zdál sen...
Jak Širokého klepu pravítkem přes prsty tak dlouho, až odstranil z básně lebky a nahradí něčím smysluplnějším!
Škoda, že to byl jen sen a on si zabil takovou suprovou básničku ;-)

Anonymní řekl(a)...

No, teda spíš škoda pravítka.

Anonymní řekl(a)...

No jistě.. Široký je děsně chlapák, o jeho silné ruce nejedno pravítko by se zlomilo! A to by byla škoda ne ;o)

dlouhý řekl(a)...

tak já taky přidam do pranice názor... asi jo.. široký ty lebky.. nešlo by je třeba přebásnit.. podle mě stejně jádro celé básně je v onom věčném verši "prášek, kterým pán nám prádlo prát chtěl".. dojezd by měl být méně razící.. už jen odpočinek a vycpávka.

dlouhý řekl(a)...

ee

Anonymní řekl(a)...

Večer se mi zdálo, že jsem žena
létám v mužském salónu
a hledám

jediného muže, kterému bych prala prádlo
aby se na mě nezlobil
že jsem hubatá.

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Večer se mi zdálo, že jsi hubatá
létáš v mužském obleku
a smekáš

a já v sexy zástěře jím poupata
nabízím ti tělo své
a pekáč

princezna řekl(a)...

sexualita?
masochismus?
ee.

Anonymní řekl(a)...

Snad neuráží
kdo v ráži
rýži
háže.

Ta v ráži

princezna řekl(a)...

Jako bych zaslechl nějaké volání...jsou zločiny, k nimž netřeba mít motiv.

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Musím zde zmínit postarší geniální návrh zámkův, aby za slovo lebkám bylo dosazeno ženám. Velmi vkusné a trasformující výměnisko.