30.01.08

Typographic Invader

Přátelé, vyhnanství už konečně proniklo do světa. Zaútočilo na tričkovou stránku threadless. Za mohutné vaší pomoci, kterou jsem čerpal z diskuze na princezniných stránkách, jsem mohl dokončit fikanou typografickou maškarádu hry Space Invaders. Rád bych též vzdal hold celosvětově proslulé streetartové skupině Space Invaders, bez které by mne nic nenapadlo.
My Threadless.com Submission
Můžete teď s napětím na výše položeném banerku sledovat, jak se daří mému (našemu) návrhu. Je na něm patrné, kolik lidí jej hodnotilo a kolik zbývá do konce sedmidenního skórování. Nakonec bude zveřejněna průměrná známka, kterou invadeři získali. Budeme-li mít štěstí a bude-li mise úspěšná, slibuji tímto všem členům vyhnanství triko!... Ve vlastním zájmu tedy, milí vyhnanci, klikněte na baner, zaregistrujte se a známkujte hodnotou 5! Nebo ještě lépe zasekněte políčko I´D BUY IT! a pak teprve 5

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Budiž provedeno!
Přiznám se, že bych možná hodnotila trochu gravitačně tížeji, přece jenom konkurence je značná, ale jsem krutě zaujatá a navíc příslibem podplacená!
Nějaké složitější grafické demonstrace jsou možná působivější, nicméně v jednoduchosti je síla a hlavní je nápad a vtip! Tak další invadeři směle do boje! :o)

dlouhý řekl(a)...

díky, díky, jak tě, zámku, znám, stejně bys hodnotil tížeji tak maximálně o stupínek.. a vůbec, chutě do boje!.. rád podpořím tvoje návrhy.. však já vím, že v tobě tkví nějaké ty umělecké ambice!.. a koneckonců, když teď máme na vyhnanství rubriku THREADLESS, chtělo by to do ní občas něco čůrnout.

A co ty dlouhý? a co ty, bystrozraký?