25.04.08

Čerstvý řidič

4 komentáře:

dlouhý řekl(a)...

cha chaáááá

gratuluji "cerstvemu ridicovi" cháá, víc jen víc takovýchto obrázků.

Zámku, obrázek se setsakra povedl! to jo!

dlouhý řekl(a)...

cerstvy ridic, cerstvy dluznik, cerstvy pojistovak.....

Jinak široký..ty trenýrky, snad jsi nezačal opět běhat. Posledně, když jsem tě vidět rychleji se pohybovat, skončil jsi v předklonu s intenzivní bolestí v koleni. Vypadalo to na operaci, meniskusy a jiné

mimochodem, co kdyby se napsal čerstvý řidič anglicky? písmo je zvolené dobře, ale je nějaké nečeské, zdá se mi :)

Anonymní řekl(a)...

Bať bať... chtělo by to angličtinu nebo lepší češtinu... ovšem angličtina je mi proti gustu a lepší češtinu mi nepovolil font, což by šlo spravit, kdyby to nebylo spíchnuté velmi velmi rychle... Výhrad by k obrázku mělo být mnohem mnohem víc (jistěže vědoma jsem si samože toho)... Leč!
Důležité bylo předat rychle poselství, forma je nedokonalá, nedotažená, ilustrační a žhavá...

Řidič je to čerstvý, svěží a v (nejen) oněch zmiňovaných trenýrkách nepochybně sexy a o to tu jde!!!

Anonymní řekl(a)...

A když jsme u těch podnětných profesionálních připomínek - dostala jsem opět zase jednu vysoce výdělečnou "grafickou" zakázku, nápad mám a mám nápad to provést v illustratorovi, což mi ztěžuje taková maličkost, že s ním vůbec neumím. Čichnutě jsem pochopila nějaké drobnosti, nemá milý Dlouhý nějaký tip na tutorial na webu pro úplné začátečníky, který by jim polopaticky vysvětlil úplné základy práce (zejména ukládání, parametry nějaké nutné čico) tak, aby to pochopili nejdýl tak za hodinu a za hodinu dokázali svůj nápad v něm bravurně provést? Chjo.
Nu, sama bych si asi spíš poradila, abych teď šla spát a zítra hledala pečlivěji, než chtít věci snadno a rychle a hned!
Pravdu dím.