24.01.10

Pro všechny vyhnance ať nový rok dobrý

4 komentáře:

puntík řekl(a)...

Johó, konečně grafický a dokonce první fotografický počin na vyhnanství z doupěte JK! A parádní!
Péef též

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Něžné a brutální zároveň, behké a křehké, ale také brunátné a náruživě neznámé.

dlouhý řekl(a)...

Díky za slova nadšení.

U tohohle mě překvapilo, jak nesrozumitelné peefko je. Dal jsem je pár lidem a místo toho, abysme se zasmáli mému žertéřství a šli dál, tupě jsme pouze na to hodiny čuměli a bavili se o tom, že fakt neprozradím, co je na obrázku.. ž e to je prostě výzva a úkol.

Inu netušil jsem jaký hlavolam ze mne padá. :)

Jinak co se linocut battlu týče, uznávám, že jsem prohrál... Snad příště!

puntik řekl(a)...

Teď je na svém místě!
Mimochodem docela dost se mi líbí připsání roku tužkou... je to jak ze staré knížky, do které si někdo udělal poznámku...

Nešlo by nějak komentovat obrázky a žádosti pro tuto chvíli - čovek občas chápe, občas tápe... tak aby byl prostor k vyjádření a vysvětlení..