28.03.10

Bočírek v režii princezny



Je krásné se občas cítit obdivován. V poslední době se mi toho blaha dostalo od milé princezny a jejích spolubohemistek. Holky totiž organizovaly tradiční bohemistický večírek FFUP a já byl jakožto notoricky známý grafik vyzván k navržení propagačních matriálů. To je úkol, který nikdy neodmítám, jakkoli takový bystrozraký na takovéto věci má svůj vlastní velmi nepříjemný a důchodcovský názor.

Radostně jsem se tedy pustil do všeho toho navrhování návrhů, přepracovávání, posléze vyrábění různých mutací, tisknutí a ořezávání . Jediné co jsem nedělal bylo samotné vyvěšování plakátů a rozdávání pozvánek (plakát velikosti A3 i pozvánku pro učitele velikosti vizitky viz výše).

Na samotný bočírek jsem osobně zašel a musím říci, že zábava byla veliká, pivo levné, kapela dobrá a milé bohemistky krásné. Dokonce jsem dostal i zaplaceno: po odečtení nákladů na tisk apod rovných 50 korun, nepočítaje v to volný vstup na akci. No zkrátka bylo to krásné a jsem za to rád.

ps: přidávám bohemistický vtip na závěr, který pronesl do ztichlého sálu úpěnlivým voláním Měkký jer: "Je tady Jiří Orten? Prosím vás, je tu někde Jiří Orten?! Neviděl jste prosím někdo Jiřího Ortena?! Před klubem na něho čeká sanitka!"

1 komentář:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Jsi boží, Joži. Znám taky jeden vtip bohemistický. Karle, Hynku, kde jste? U Máchova jezera... chápeš...