21.06.10

Vyhnanec v Hostu

Jediný z nás, který odhalil své jméno, tedy široký aka Tomáš Gabriel ukázal, co znamená vystavení se slunečnímu svitu: zkrátka popularitu, publicitu a slávu. Co by se stalo, kdyby se nabíledni ukázala tělesná schránka takové třeba princezny, bystrozrakého.. nebo zámka? ...

Jak říká Jiří dědeček ve svém skvělém novém albu: "Pánbu uchovej"

8 komentářů:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Tak už jsem byl v dobré adrese, tvaru i v hostu. Ještě zbývá revolver revue, weles a tuna regionálních plátků. Jestli to takhle půjde dál, do deseti let mě musí někdo vydat.

Díky ti bratře vřele za milé pořízení tohoto historického výtisku.

ZáMek řekl(a)...

Ach, to je můj muž!

ZáMek řekl(a)...

Mimochodem chodím sem vyhlížet nějaké první návrhy, nápady jistého oznámení, jakožto jednoho z vrcholných životních děl Dlouhého...
Na tom se musí ukázat a vyřádit!
A ono pořád nic... Takový důležitý počin nechávat na poslední chvíli tccc ;o) (anebo si je schovávat a tajit, to by byla ta lepší varianta ;o) )...

dlouhý řekl(a)...

musim rici, že prave toto dílo prave vzniká. A je to dílo kolektivní, kde se pojí moje píle s pílí princezny. Zkrátka dílo svrchované a filozofické

ZáMek řekl(a)...

Ó, tak to se těšíme!

princezna řekl(a)...

Básníku z Rosic,

zdá se mi jaksi podezřelé, že se zde i v Hostu mlčí o tom, že recenzent a recenzovaný se již z dřívějška znají z jistých literárních serverů.

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Ono to vedení hosta totiž neví...

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Ajo zde i v hostu. Já první četl jen že v Hostu. Zde se o tom nemlčí, všichni zúčastnění o tom totiž předem vědí. A jelikož je to pro stranu Hosta tajné, nechci to sem psát, aby Egila nevyhodili nebo něco. Vybral si mě ale proto, že se mu moje texty líbí a jemu se nelíbí skoro nic. Tak si toho jeho hodnocení vážím. Nikdy dřív mi něco takového neřekl.