07.06.12

Fara a jak si na takovej barák vydělat


V minulém příspěvku jsme mohli vidět fotografie, na kterých trojka dobrodruhů navštívila Café Fara. Náhodou jsem narazil na povídání o tom, jak krásně teď faru rozšířili a vyšperkovali (moje jediná výhrada je, že bych na jejich místě vyházel ten nemožnej kovanej zahradní nábytek). Prohlížejte ZDE.

Meditace nad obrázky fary a dalších krásných baráků mně přivádí na otázku: Jak si na tohle všechno krucipísek vydělat? Mluvil jsem včera s tátou a ten to vidí snadno. Povídal, že už delší dobu při pohledu na naši rodinu nechápe, proč se nepustíme do vydávání časopisu. Má pro ten časopis název, má i vágní představu o tom, co by bylo obsahem. Nulovou představu má však o distribuci a vůbec finančním zajištění, což nic nemění na jeho skálopevném přesvědčení, že by to šlo.

Polemizoval jsem s tátou a během našeho hovoru od něj nezaslech nic, co by mé pochyby jakkoli nahlodalo. Zapůsobilo na mě jen jeho opravdu pozoruhodně neochvějné přesvědčení, že to není blbost. A tak jsem pocítil, že jsem asi už nějak starej a pomalej a zkostnatělej, když už nedokážu jen tak snít a věci prostě dělat (viz čínské moudro napravo). Jak to tedy zaonačit s tím vyhnaneckým časopisem? Povězte. Jak táta opakovaně řekl: "je třeba to přesně trefit". Takže, co myslíte? Jak na to?

1 komentář:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Černokněžník se (zase) zbláznil. Ale dejme tomu šanci, sníme rádi. Důkazem, že časopis lze dokonce zadarmo! dělat, je kafe. Důkazem, že je možné skoro zadarmo podnikat, je černokněžník. Důkazem, že nemáme co obyčejným lidem říci, je naše vyhnanství. Pojďme to tedy spojit! Již dlouho sním o časopisu pro ženy s názvem Kráva. Taky by nebyl špatný časopis Blondýn, nevím ovšem, o čem by byl. Rovněž mám nápady na recesistické časopisy. Nejnověji jsem chtěl přijít s youtube seriálem předcvičování zumby. To by ale šlo i nafotit. Další možností je psát utopicko mystifikační časopis. Plný naprosto šokujících článků, inspirujících, vidících cestu, kde jiní nevidí. Velký článek o promyšleném systému placení daní v sousedním státě, místo ve vlastním, volení vlády u sousedů, místo u sebe a tak dál. Nebvím ale, jestli jsem na to pravé již kápnul.