28.12.07



Tiskárny už tisknou hromady štítků, stačí jen napsat mail, poslat hromadu peněz a dodáme Vám dávku ne-kom-pro-mis-ních nálepek, které Vám konečně dají možnost anonymně, nelegálně a odvážně vyjádřit svůj názor.

Jako každý rok, i tentokrát jsem nakonec udělal přáníčko. Byly kdysi časy, kdy stejně jako já dělal přáníčka i bystrozraký... dělal je stejně jako já, ovšem mnohem lépe než já :(

Letošní přání je vlastně návrhem značky, nálepky a znamení, které lze lepit, psát a strkat na vše, co bude v dalším roce PodFuk.

Nakolik vidím do dalšího roku, myslím, že si rozhodně nálepku zaslouží náš nabeton nový prezident Václav Klaus. Co byste oslepili vy?

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Moc hezké rébusy moji milí, jen prostému čtenáři asi bude chybět klíč k odhalení skrytých významů. Postrádám srozumitelnější zasazení do širších společensko historických souvislostí. Jste milí, krásní a duchaplní, ale s plnou odpovědností si to troufám tvrdit jen proto, že vás znám. Blíže k lidu umělci. táta

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Jsem sražen pozorností jakou ukládáš na vrub presidenta Klause, netušil jsem, žes takový politický kluk. Chtěl bych se proto přidat a navrhnout onálepkování těch, kteří si to nejvíce zaslouží a kteří jsou kupodivu zároveň svěle dostupní. Vyražme s nálepkami do věznic po celé ČR a onálepkujme ty zločince. Tolik, běda tolik si to zaslouží! Je trpké vidět jak jsou věznice plné zlých ničemů, kteří s klidem mohou tvrdit, že jsou jen vyhnanci. Ale vyhnanství zákona je svaté, nikdo by jej neměl zaužívat jakožto vyhnanství nějak trpně krásné, podobné tomu našemu. Onálekujme vězně reptající na svůj osud a tvrdící, že jsou vyhnanci. Je to neslýchaný podfuk! Ach jak si zas rozumíme bratře dlouhý, tou nálepkou jsi mne ohromil. Napadlo mne právě, že bychom mohli udělat projekt razítkování žvýkaček připepených v autobbusech, na zábradlích, stěnách a podobně pečetními prsteny.

princezna řekl(a)...

Vážení, ráda bych nyní v tento postadventní čas přispěla svou troškou do mlýna. Já tvrdím, že největším podfukem našeho milého nového roku 2008 ... mimochodem, osmička je číslo magické, je V. D. Neskutečné monstrum, které si se mnou dohodlo schůzku, aby mě, poté, co se na zmíněnou schůzku dostavím, zde nechalo seděti a čekati. Již to trvá nejméně pětačtyřicet minut, co mě to nechutné beztvaré, bezcharakterní monstrum zcela ignoruje. Ano, již tak neskutečně dlouhou dobu se snaží potírat moji křehkou existenci.
Plánuje obsah příštího čísla časopisu R a Z a neustále se z jeho úst line, bože, bojím se to slovo, zde na posvátné půdě, vyslovit: sex.
Vážení, je to tak nechutné a ponižující. Snažně vás prosím ulehčete alespoň vlídným a dobrým slovem mojí přetěžké situaci!

dlouhý řekl(a)...

sestro, musíš odvážně a tvrdě tomu prasákovi čelit... uznej jak mocný nástroj bys měla v kapse, abys mu teď na jeho trampskej, umolousanej batoh mohla nalepit naprostou pravdu o jeho chování...ted řek "prdel".. až sem sem to slyšel... je to čuňááák