29.03.09

Rozlučka se širokého svobodou

Rozlucka se svobodou2 Rozlucka se svobodou2 jinovata

7 komentářů:

bystrozraký řekl(a)...

Che che, krasne to bylo. malem jsem spadl pod stul, kdyz jsem si prohlizel tuto fotoreportaz. Az me to donutilo po letech opet prispet na vyhnanstvi alespon komentarem, ten bajecny vikend si to zaslouzi.tak tedy zopakujme si to brzy

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Bylo to vpravdě úžasné, téměř jako ranné vzpomínky na filmovku, ba srovnatelné. Již jsem domluven s Vilémem na podobné akci tento víkend - samozřejmě podobné jen v tom, že to bude rozlučka se svobodou.

dlouhý řekl(a)...

pánové, rozhodně si to zopakujem...brzy...


ale jak vidíte, ženy mlčí... myslím, že to neznamená pro naše plány nějakou zelenou. Myslím, že si to asi spíš už NIKDY V ŽIVOTĚ nezopakujeme. Jo

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Má žena se k věci nestaví až tak nesmířlivě, pokud mohu soudit. Pravděpodobně bude stačit dostatečně se jí věnovat a pustila by mne. U bystrozrakého není co řešit. Tvá slova, dlouhý, mne ale poněkud děsí!

dlouhý řekl(a)...

správně tě děsí..... možná tušíš ten v podstatě nepřekonatelný zádrhel v sousloví "dostatečně se jí věnovat". Pokud vím, v dějinách se nenašel jediný muž, který by si na hrob mohl napsat "dostatečně se své Květě věnoval" s tím, že by mu to jeho vdova schválila.

..možná je to tím, že milovaná květa a vdova zpravidla nejsou tytéž osoby.. nevím

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Věřím v ženskou emancipaci a v jejím rámci i v příjímání mužských hodnot ženami. Neztrácej naději!

ZáMek řekl(a)...

Nu uvidíme, uvidíme!
Ale v zásadě když to vezmu kolem a kolem, zvážím zprava zleva, tak proč by... nu uvidíme!