15.03.09

Škola seznamování

skola seznamovani mala


10 komentářů:

dlouhý řekl(a)...

drazí kolegové, studio dusot vyprodukovalo další kousek. Prosil bych o reakci, prosil bych o komentář. Vyjádřete se k logu, vyjádřete se k textu, vyjádřete se celkově k tomuto inzerátu určenému pro časopis esprit.

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Logo je úžasné, fotka s nápisem rovněž, jakož i text copywrajterský. Naprostá profesionalita.

dlouhý řekl(a)...

Aj.. drahý široký, buď si z nás děláš srandu nebo nevím. V minulém postu jsem ti tak natrhl triko a ty mi tu budeš mazat med kolem huby? Ty mi tu nastavíš i druhou tvář?

Nebo jsme fakt tak drsní profíci... nevim

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Zapomněl jsi, že ses mi po tom natržení trika omluvil, že šlo jen o flejm. A teď mne podezříváš z blejmu?

dlouhý řekl(a)...

no dobra, sme profíci.. tedy dalsi otazka: co ten vtip... zda se dost jasný? dost pochopitelný, dost vtipný?

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Vtip motivuje ku přečtení článku a při následném opětovném přečtení je i vtipný, skvělé.

dlouhý řekl(a)...

no tak ted uz jen aby rekl svuj názor zámek :)

dlouhý řekl(a)...

no tak ted uz jen aby rekl svuj názor zámek :)

Anonymní řekl(a)...

Tak já nemohu jinak, než pochopitelně souhlasit s mým skoromužem...
Logo je naprosto senza, vtip i s fotografií se mi líbí, nevtíravě přitáhne pozornost, a text je taky akurátní. Včera v noci jsem při prvním čtení nenašla nejmenší zádrhel, dneska mi trošku spočinul zrak na titulkovém "zkusíme vám pomoct" - ai bych to vyhodila, i když se mi líbí ta pokora v tom, myslím, že v mysli běžného našince zvyklý na sebevědomé titulky vyvolalo lehké podvědomé podezření.
Jinak to na mě působí jak inzerce na léky, zdravé srdce, zdravý způsob života apod., tedy barevné, poutavé a přitom "nereklamní", což byl asi záměr a myslím, že je to fajn.
Tož bravo, halt profíci!

dlouhý řekl(a)...

Zámku díky za chválu. Dnes sem mluvil o tomhle izerátku s černokněžníkem a kupodivu se na tom také zasekl.. doslova řekl: "Zkusíme vám poradit by bylo lepší, jinak spisovně zkusíme vám pomoci... Princezna tomu určitě líp rozumí než já, ale to poradit by to řešilo"

Tedy uvidíme, co na to řekne právě výše zmíněná princezna, která je, jak známo vrchní copywrighterkou a marketing-insight-managerkou studia dusot.