drazí kolegové, studio dusot vyprodukovalo další kousek. Prosil bych o reakci, prosil bych o komentář. Vyjádřete se k logu, vyjádřete se k textu, vyjádřete se celkově k tomuto inzerátu určenému pro časopis esprit.
Aj.. drahý široký, buď si z nás děláš srandu nebo nevím. V minulém postu jsem ti tak natrhl triko a ty mi tu budeš mazat med kolem huby? Ty mi tu nastavíš i druhou tvář?
Tak já nemohu jinak, než pochopitelně souhlasit s mým skoromužem... Logo je naprosto senza, vtip i s fotografií se mi líbí, nevtíravě přitáhne pozornost, a text je taky akurátní. Včera v noci jsem při prvním čtení nenašla nejmenší zádrhel, dneska mi trošku spočinul zrak na titulkovém "zkusíme vám pomoct" - ai bych to vyhodila, i když se mi líbí ta pokora v tom, myslím, že v mysli běžného našince zvyklý na sebevědomé titulky vyvolalo lehké podvědomé podezření. Jinak to na mě působí jak inzerce na léky, zdravé srdce, zdravý způsob života apod., tedy barevné, poutavé a přitom "nereklamní", což byl asi záměr a myslím, že je to fajn. Tož bravo, halt profíci!
Zámku díky za chválu. Dnes sem mluvil o tomhle izerátku s černokněžníkem a kupodivu se na tom také zasekl.. doslova řekl: "Zkusíme vám poradit by bylo lepší, jinak spisovně zkusíme vám pomoci... Princezna tomu určitě líp rozumí než já, ale to poradit by to řešilo"
Tedy uvidíme, co na to řekne právě výše zmíněná princezna, která je, jak známo vrchní copywrighterkou a marketing-insight-managerkou studia dusot.
10 komentářů:
drazí kolegové, studio dusot vyprodukovalo další kousek. Prosil bych o reakci, prosil bych o komentář. Vyjádřete se k logu, vyjádřete se k textu, vyjádřete se celkově k tomuto inzerátu určenému pro časopis esprit.
Logo je úžasné, fotka s nápisem rovněž, jakož i text copywrajterský. Naprostá profesionalita.
Aj.. drahý široký, buď si z nás děláš srandu nebo nevím. V minulém postu jsem ti tak natrhl triko a ty mi tu budeš mazat med kolem huby? Ty mi tu nastavíš i druhou tvář?
Nebo jsme fakt tak drsní profíci... nevim
Zapomněl jsi, že ses mi po tom natržení trika omluvil, že šlo jen o flejm. A teď mne podezříváš z blejmu?
no dobra, sme profíci.. tedy dalsi otazka: co ten vtip... zda se dost jasný? dost pochopitelný, dost vtipný?
Vtip motivuje ku přečtení článku a při následném opětovném přečtení je i vtipný, skvělé.
no tak ted uz jen aby rekl svuj názor zámek :)
no tak ted uz jen aby rekl svuj názor zámek :)
Tak já nemohu jinak, než pochopitelně souhlasit s mým skoromužem...
Logo je naprosto senza, vtip i s fotografií se mi líbí, nevtíravě přitáhne pozornost, a text je taky akurátní. Včera v noci jsem při prvním čtení nenašla nejmenší zádrhel, dneska mi trošku spočinul zrak na titulkovém "zkusíme vám pomoct" - ai bych to vyhodila, i když se mi líbí ta pokora v tom, myslím, že v mysli běžného našince zvyklý na sebevědomé titulky vyvolalo lehké podvědomé podezření.
Jinak to na mě působí jak inzerce na léky, zdravé srdce, zdravý způsob života apod., tedy barevné, poutavé a přitom "nereklamní", což byl asi záměr a myslím, že je to fajn.
Tož bravo, halt profíci!
Zámku díky za chválu. Dnes sem mluvil o tomhle izerátku s černokněžníkem a kupodivu se na tom také zasekl.. doslova řekl: "Zkusíme vám poradit by bylo lepší, jinak spisovně zkusíme vám pomoci... Princezna tomu určitě líp rozumí než já, ale to poradit by to řešilo"
Tedy uvidíme, co na to řekne právě výše zmíněná princezna, která je, jak známo vrchní copywrighterkou a marketing-insight-managerkou studia dusot.
Okomentovat