02.10.08

Impossible Germany

Tak si jedu Vysočinou, v kapse třikrát za pětsetpáďo (kdo chce porozumět tomu, co tím myslím, nechť se nechá zaměstnat u ČSOB Pojišťovny a.s. člena holdingu ČSOB Group) a poslouchám vám Český Rozhlas, tentokrát 3. Obyčejně poslouchám 1, ale v 19 hodin zpravidla přepínám na 3, v tu hodinu totiž bývá na jinak vážnohudebnějším rádiu slýchat elektronika, world music, jazz, rock... prostě Čajovna. Tentokrát byla na paškál vzata skupina s názvem Wilco. Nejdříve jsem si poslechl povídání zastřeného odborníka na rock, který naznal, že frontman je skvělý kytarista (viz sólo v ukázce). Slyšel jsem jednu skladbu, která mne věru zaujala a následně ještě dvě další. Prý si berou inspiraci z Beatles a několika dalších kapel, nevím jakých. Zámek, když šla později kolem mne poslouchajícího tuto kapelu, optala se, zda to poslouchám Johna Lenona, což mluví za vše. Posuďte sami text a píseň z jejich nového alba Sky Blue Sky.




Impossible Germany
Unlikely Japan
Wherever you go
Wherever you land

I'll say what this means to me
I'll do what I can
Impossible Germany
Unlikely Japan

Fundamental problem
All need to face
This is important
But I know you're not listening
No I know you're not listening

This was still new to me
I wouldn't understand
Impossible Germany
Unlikely Japan
This is what love is for
To be out of place
Gorgeous and alone
Face to face

With no larger problems
That need to be erased
Nothing more important
Than to know someone's listening
Now I know you'll be listening

1 komentář:

dlouhý řekl(a)...

takové upřimné..ale nejak me to nudilo..ach jo.. jsem asi v krizi..