07.07.08

Intelektuální hádanka

Protože je tu strašně mrtvo a protože já jsem v poslední době strašně živá a protože mi bylo vedoucím řečeno, že tato stránka netrvá na svém přísně filosoficko-umělecko-literáně-intelektuálně a podobně takovém zaměření, tak sem hodím něco ze své dílničky. Jeden šev (který ovšem na fotce není vidět) je mým prvním regulérním nezkušebním švem šitým na stroji, všechny ostatní švy a stehy jsou již jen ruční prací.







A protože si přece jenom myslím, že bych to tu neměla začít zamořovat svým v nejlepším případě "užitým uměním", zpravidla však prostě rukodělným tvořením, a protože mi to Široký poradil, vyhlašuji (intelektuální) hádanku o to, co to vlastně je. Podle mě je to naprosto jasné, ale Široký, který to sám netušil, tvrdí, že to nebude nikdo vědět, leda snad Princezna. Tak se ukažte!



(Zámek)

6 komentářů:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

No to jsem zvědav, kdo to uhádne. Jen předešlu, že se nejedná o čelenku, ale to už by snad bylo pro začátek dost napovídání... Krásně jsi to nafotila, jakož i vyrobila, zámku.

dlouhý řekl(a)...

no ano...vůbec nechápu, jak je to možné udělat. Podle mě to je podvazek.

dlouhý řekl(a)...

a dílničku chválím, je velmi hezká...doufám, že brzy ukážeš něco nového, zámku

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Také jsem pro aby zámek publikovala více svých rukodělností, díky kterým je tak potenciálně slavná.

Anonymní řekl(a)...

No je to tak! To zřejmě jen Široký si myslí, že to je "čelenka" a že podvazek že je "takové to, jak to má ty kšandy".
Jinak je to tedy podvazek pro nevěstu (přidávám ještě jednu fotku), chtěla jsem to dát teď v sobotu jedné nevěstě, kterou jsem měla nafotit, jenže ona už jeden měla, tak jsem to zase rychlo schovala.

dlouhý řekl(a)...

No to čumím, že je to podvazek... jsem se snažil být je vtipný. Princezna myslela, že to jsou tanga.