25.07.08

Jak jsem (si) poskočila

Poskočila jsem si, když jsem poprvé u svých objednávek uviděla červený vykřičník, který značí novou objednávku. Je to tak! Poskočila jsem na FLERU z pozice vystavovatel do pozice prodávající. Mám teoreticky prodané tři výrobky, prakticky dva, za něž už na účet došla platba a které jsem už odeslala. A protože si buduji jméno a protože mi přijde, že to nejen vypadá líp, ale hlavně velmi potěší, snažila jsem se o to, aby moje horký zboží odcházelo ode mě jaksepatří ohozené.



Ano, prodal se Záchranný kruh i s Širokého autorskou básničkou! A zmizely také plstěné fanynky:



A protože jsem došla k závěru, že jsem šikovná a zasloužím si odměnu, a protože už nemám z čeho tvořit, objednala jsem si až z Prahy rouno. No nádhera!!! Ach, ty barvy!



Takže až i poslední vyhnanec zmizí na filmovce, sabotážně jim zaplstím tento blog od sklepa až po půdu! Ha!

2 komentáře:

dlouhý řekl(a)...

vyhnán od filmu jsem si našel chvililinku. Zámku gratuluju ti! Alespoň někdo z nás začíná pronikat do světa šoubyznysu. Smekám. Krom toho nehrozí, že by ty věci nakoupil široký veden touhou potěšit tě. Je švorc totiž.. všechno teď dává do piva a klobásek.

jen to tu, zámku, klidně zaspemuj. Těším se, až se zase jednou podívám.

Anonymní řekl(a)...

Takhle se filmovkuje?!! Jak tu pak mám záškodničit :oP
Tož díky, já to tu teda zamořím...