11.07.08

A je to tu!



Oznamuji slavnostně, že jsem dnes s úderem zhruba pěti hodin vrthávávala na FLER. Po dlouhých dnech hledání toho správného názvu pro mou "značku", jsem ze zoufalství přijala za svůj "puntík". Grafická úprava bude pilována (nechť zdejší grafici vezmou na vědomí), je prozatimní, nicméně "myšlenkově" to bude asi zhruba nějak takto.

www.fler.cz/puntik

A malá ukázka mé prezentace výrobků (velmi seriózní zubatý emotikon).





9 komentářů:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Za sebe musím mestraně posoudit, že jsi naprosto boží a pudeš na dračku.

dlouhý řekl(a)...

NO mrkám, milý zámku. Opravdu povedené.... jen sem na fleru nikde nenašel cenu. Počítám tedy, že tvé výrobky jsou k nezaplacení...což jsou.

A jako jeden z grafiků vyhnanců povidam rovnou... HEZKY jsi to udelala. Celá kolekce "pro kočku" je parádní paráda.

Jen jednu vec zaprudím.. jsi zámku PUNTIK nebo PUNTÍK?.. dle loga puntik... dle jiných kanálů puntík. Možná si obojí.

.. as tim fotošopenm dost umíš...to je tedy vidět, opět chválím.

Anonymní řekl(a)...

Děkuju moc, od zkušeného grafika to těší!!!
Ceny tam jsou, nelze je nevidět - vpravo nahoře. Tvořila jsem je s ohledem na to, jaké mají ostatní, vychází mi za práci přinejlepším 40 káčé na hodinu :-D, ale i tak nevím nevím no, Širokému se to zdálo moc, švici zase děsně málo.

K puntíkovi - původně jsem chtěla být puntík, při grafickém vytváření značky mi došlo, že puntik je hezčí, protože puntik má nad sebou puntik žejo a taky odkaz je s krátkým, jenže v tu dobu už jsem měla založený účet a nick měnit nejde. Takže značka je "puntik", ovšem jako uživatelka tam figuruji jako "puntík".

No nic. Díky moc za komentář. Děsně to tu celé prožívám.

dlouhý řekl(a)...

no to jasne ze to prozivas... uz mas jiste první objednávky?

Anonymní řekl(a)...

Kdepááá, ani s tím nepočítám... Jestli prodám za půl roku jedny náušnice, tak se budu mít za děsně úspěšnou :-D O to tu nejde, spíš že mi to tu neleží a že můžu tvořit do aleluja :o))) A taky koukám, kolik mi přibývá nadšenců a komentářů a tak. No prima.

Široký je plně zaujat diskusí nad překladem a já si plstím.
Mně je fajn, ale on je velmi zanícený, tak mu nedejte košem ;o) a neberte to osobně, on to tak nemyslí, jen se nechává unést "problémem".

princezna řekl(a)...

Jsi šikovná kočica :-) (jak říká Lubka, moja priatelkyňa z Podvysoké)

Anonymní řekl(a)...

Děkuju moc :o) To slovo je kouzelné.

dlouhý řekl(a)...

puntiku, jednou si od tebe koupim ty s vlajkou českou..to je nabeton

Anonymní řekl(a)...

No pokud je vážně chceš nosit, tak ty ti udělám ze známosti zadara ;)