21.07.08

svatební oznámení 1


Tato krása vznikla zcela neúmyslně, nearanžovaně a bezelstně, když jsme chtěli s princeznou pořídit nějaké skenované fotky na lfs. No a výsledek se nám zdá zajímavý... myslíme, že by z toho mohlo být celkem epesní svatební oznámení. Říkejme tomu svatební oznámení 1

myšlenka oznámení užívající nádražní fotky z automatu patří princezně již hezkých pár let (a před ní možná josephu beuysovi)

6 komentářů:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Dýchá to na mne spíše trestním oznámením, ale ostatně, proč ne? Jen mi tak docela chybí datum...???

Anonymní řekl(a)...

Proč ne?! :o) A mohli byste si udělat svatbu v nádražním duchu, svatební dort jako lokomotiva, oddávajícímu dát čapku výpravčího a pak by zvedl zelenou plácačku jako povolen odjezd do společného života, no spousta by toho šla... bezdomovci vítají svatební hosty (to už ale myslím jako vtip). Nedávno jsm viděla někde tématickou svatbu - námořnickou, oznámení těžce stylové (zkusím najít odkaz, aby je mohl posoudit grafik ;o) ), oblečení, doplňky a vůbec.. no.. mně se to dost líbí, akorátže mně nic originálního tématického nenapadá, z čeho by se babičky nevyděsily...

Anonymní řekl(a)...

Aha, tak jsem to viděla, jak jinak na fleru:
svatební oznámení:
http://www.fler.cz/blog/made-zoo

a tady zlomky ze svatby, fotky zatím nemají, jsem na ně docela zvědavá, teď zrovna upravuji zhruba 800 fotek ze svatby, kde jsem dělala něco jako fotografa a je to docela nůďo, jakože nevěsta krásná, příprava nevěsty to se mi povedlo, a pak už je to takové jako obřad, hostina, chvilu se u lesíka nafotíme a tak. Taková tématická svatba na fotkách vypadá líp :-D

http://www.fler.cz/blog/co-noveho-o-vikendu-aneb-svatebni-detaily

Anonymní řekl(a)...

Jinak jestli princezna již hezkých pár let má v hlavě myšlenku oznámení z fotek z nádražního automatu, tak doporučuji server www.beremese.cz, pokud ho ještě nezná. Jsou tam tipy, triky, vtipy, co já vím. Člověk se může lecčím inspirovat. Akorát bacha nesmí tomu propadnout, jinak mohu doporučit Deník šílené nevěsty, který jsem sledovala na dokumentárním programu Spektrum, a který dokumentoval americké šílené nevěsty velkorozpočtových svateb (cit. "mohli jsme si vybrat, jestli si koupíme dům nebo uděláme velkou svatbu"... takže asi tak) a to taky bylo něco.
Jinak byla jsem pomalu začnuta děsena mou sestrou, že jako už je čas to plánovat, poněvadž se všecko musí zamlouvat dopředu (kostel, příprava na kostelní obřad, restaurace nebo co, šaty shánět, nechat ušít čico) a tak půl roku je ideální doba čico, a protože se mi tu kolem poslední dobou vdává hodně známých a slyším o termínech, které byly známy rok dopředu (a to nešlo o velkorozpočtové svatby), tak začínám mít pocit, že by s tím člověk asi fakt už měl začít něco dělat, aby si pak už nemohl rozmyslet, když všecko bude už domluvené :-D
No přidávám se k širokému: už máte herdek v hlavě nějaký termín? ;o)

dlouhý řekl(a)...

no ano děcka, asi by to chtělo plánovat, ale problém je ten, že princezna si mě chce vzít jen každý druhý den, takže možná na poslední chvíli spíchnutá svatební fotografie z automatu bude to pravé... Policejní záznam, policejní fotka.

jinak o tematické svatbě jsme neuvažovali.. a když jo (tedy, když bych o tom uvažoval já), asi by to bylo na téma cimbál, hody, šohajé a šohajky.

jinak jsem připraven založit sekci svatba.. do které by se na jednu hromadu mohla házet všechna ta provizorní oznámení, krumplování, podvazky atd.

Brzy očekáváme něco od vás.

Anonymní řekl(a)...

Dobrý nápad! Jsem pro sekci: uděláme s princeznou z vyhnanství svatební portál :-D.
Jinak Široký se včera vyjádřil, že tématickou svatbu nechce, že chce normální. Tak nic.
No a jinak téma cimbál, hody, šohajé a šohajky, to jsme taky chtěli, ale zjistili jsme, že na takovou "moravskou" svatbu nebudem mít, páč to by bylo jednak moc lidí, jednak by se to muselo odehrávat někde v družné vesnici, ve které žijí obě strany, tak jsme to vyřešili prozatím nápadem o posvatebním, no co budu prozrazovat žejo, ale u vás se to samo nabízí. Téda, to teda budu tohleto závidět :o)